Belangrijke update!!!

Wij hebben besloten om ons jaarlijkse treffen te annuleren ter preventie van het Corona virus. We vinden het zelf ook jammer, maar de gezondheid van ons allen primeert en de gevolgen zullen nog enige tijd aanslepen. Volgend jaar zijn we er zeker weer! Noteer alvast het tweede weekend van MEI 2021 in uw agenda. Bedankt voor jullie begrip en zorg goed voor elkaar.

Welkom op de website van de Balense Oldtimerclub.

Onze website heeft tot doel om U een beter beeld te geven over wie we zijn en wat we doen.
De Balense Oldtimerclub bestaat al jaren maar is van een allround oldtimergebeuren uitgegroeid tot een “leger-oldtimerclub”.  Wij zijn een groep vrienden, van jong tot ”wat ouder”, die geïnteresseerd zijn in militaire voertuigen en – vooral ! – ook allemaal houden van veel “fun” (plezier) in het leven.  Daarom trekken we er regelmatig op uit met onze oldtimer legervoertuigen: een weekendje weg of een ritje in de Kempen doorheen de lente- en zomerperiode is niet weg te denken in onze agenda.  En soms nodigt een iets verdere bestemming ons uit: de War & Peace show in Engeland, de herdenking van de invasie van de geallieerden in Normandië, de Kemmelstreek, de Voerstreek.  Bijna elke uitstap is gekoppeld aan bezienswaardigheden die terug grijpen naar de periode van de oorlogen.  Zo houden we de geschiedenis een beetje levendig en onze interesse gevoed.
Deze “trektochten” zijn heel welkom na al het zwoegen en zweten om de voertuigen tip top in orde te houden, wat trouwens met veel geduld en liefde gedaan wordt.
fotoalbum
Kortom: wij zijn gewoon een te gekke Balense bende!

Neem gerust een kijkje op onze website om ons beter te leren kennen…